Cumu realizà a cunnessione di media tensione?

Cumu realizà a cunnessione di media tensione?

22-05-11

L'ottenimentu è l'implementazione di cunnessione di media tensione à a rete da l'operatore di a rete hè un prucessu abbastanza cumplessu.Tuttavia, sempre chì sapete cumu fà.In stu blog, vi avemu indicatu à traversu sta strada è suggeriti modi per aiutà.In parechji casi, u viaghju principia cù a cunclusione chì a vostra fabbrica, u centru di distribuzione, o tuttu ciò chì fate bisognu di una cunnessione più "pesante" di u standard offertu da l'operatore di rete in a vostra zona.

Richiede l'amministratore di a rete

U primu passu hè di mandà una dumanda à l'operatore di a rete (myConnection.nl).Questu hè un travagliu assai tempu perchè, per esempiu, avete da indicà chjaramente induve a stazione deve esse.Una volta a dumanda hè cumpleta è mandata, vi riceverete una citazione per a cunnessione dumandata in pochi ghjorni, cunnisciutu cum'è "cut".Questu hè chì a linea di rete di l'operatore di a rete hè tagliata è hè creatu un ramu à u locu induve a trafoStation serà installata.Sè accunsente à sta offerta, rinviate per a firma è pagà un accontu, allora u tempu di consegna principia.Questu puderia piglià più di 20 settimane!

U prossimu passu hè di furnisce l'equipaggiu di misurazione da una cumpagnia di misurazione appruvata.Stu dispusitivu misura quantu energia vi brusgiate;A cumpagnia di misurazione vi tracciarà per voi.Pudete truvà una lista di cumpagnie di misura autorizate nantu à u situ web di TenneT.

Quandu si tratta di energia, avete ancu bisognu di un fornitore.Perchè sti partiti sò solu rispunsevuli di u trasportu di l'energia;L'energia stessa vene da u latu chì sceglite.

Dunque, sti trè cumpunenti (cunnessione, misurazione è fornitore di energia) sò essenziali per uttene u putere à a vostra nova stazione.

Een passanu a trasformatore

U primu bump hè finitu.Avà andemu à a tappa dopu: una substazione propria.Vi tuccherà à cambià u altu voltage furnitu da u vostru operatore griglia più tardi.Pochi dispusitivi ponu funziunà bè à 10 000 volti.Per quessa, sta pressione alta deve esse ridutta assai à circa 420 volts.Hè per quessa chì avete bisognu di un transformatore.In questu blog, pudete amparà più nantu à a substazione.

Un tali trasformatore ùn hè nunda più cà un caricatore di telefuninu di grande dimensione installatu in una zona di una substazione o una substazione compacta.Queste substazioni venenu in parechje dimensioni è disinni diffirenti, secondu a putenza di u trasformatore.Diversi fornitori anu ancu mudelli diffirenti.Tuttavia, anu da risponde à certi requisiti.Ogni operatore di rete hà u so propiu pianu di dumanda di stazione.Dunque, hè utile per i vostri futuri fornituri per capiscenu cumplettamente queste diverse esigenze.Se a substazione ùn hè micca qualificata, serà verificata da u persunale di l'installazione (iv-ER in breve) è ùn serà micca attivata.

Per prevene u prolapsu à longu andà, un fundamentu adattatu deve esse custruitu sottu à a stazione.Allora a stazione deve esse messa in terra.Quandu tuttu questu hè fattu, a stazione pò esse inspeccionata da l'operatore di a rete è mette in usu.

Chì duvete circà?

Ci hè parechje cose da fà prima di pudè implementà a cunnessione necessaria.Infine, quì sò qualchi cunsiglii per ùn vi scurdate di nunda:

Accuminciate prima per determinà quale tipu di cunnessione avete bisognu, è ancu pensate à u futuru.

Sceglite una cumpagnia di misurazione è stabilisce una cunnessione.

Sceglite un fornitore di energia è stabilisce cuntatti.

Truvate un fornitore di stazione di trasformazione chì farà tuttu u travagliu per voi.Per esempiu, cuntattate cù l'amministratore di a rete, a fundazione di a stazione, a fundazione di a stazione è cusì.

Assicuratevi chì e date di cumissioni sò cunnisciute da tutte e parti interessate.Se a partita implicata ùn hè micca pronta, pò piglià settimane per fà un novu principiu.

Cù tutti i sopra, Pudemu cumplettamente alleggerà a vostra carica.Avete bisognu di più infurmazione?Per piacè chjamate +86 0577-27885177 o cuntattateci.

Avete pannelli solari in u vostru edifiziu?O site da installà pannelli solari?In u prossimu blog post, vi cuntaremu u rolu di una substazione in a regenerazione di pannelli solari.

nutizie 1