Cosa hè un trasformatore di tippu seccu a prova di fiamma di mine

Cosa hè un trasformatore di tippu seccu a prova di fiamma di mine

22-09-19

Mine i trasformatori di tippu seccu ignifughisò usati in i lochi induve ci hè un periculu di splusioni in mine.A funzione strutturale principale di stu trasformatore multi-sistema seccu hè chì tutte e superfici articulate di u casing sò fatte in cunfurmità cù i bisogni di a prova di splusioni, è ponu sustene a pressione interna di 0,8 MPa.
Scopu di l'applicazione:
1. In u casu di salvezza d'urgenza è alimentazione elettrica causata da disastri naturali bruschi o accidenti di l'equipaggiu, se u sistema ùn hà micca capacità di spare, pò rimpiazzà a substazione cunvinziunali in tuttu o in parte, è mette rapidamente in alimentazione elettrica.
2. In l'alimentazione di l'area minera, l'usu di substazioni mobile pò scuntrà i bisogni di l'alimentazione di grande capacità è d'altu voltage di unità di minera di carbone meccanizatu pisanti, è pò esse avanzatu inseme cù a faccia minera, chì pò risolve megliu u prublema di caduta di tensione eccessiva o sensibilità insufficiente di prutezzione di cortu-circuit.quistione.
3. Quandu a dumanda di putenza cresce rapidamente, a distanza di l'alimentazione hè relativamente longa, oltre a custruzzione di energia pre-pianificata, è hè difficiule di stabilisce una substazione permanente, serà messu in opera cum'è substazione pruvisoriu per facilità a situazione di alimentazione strettu, cum'è prughjetti di espansione minera di carbone.
4. A custruzzione di una substazione permanente in una certa zona hè sospesa per mancanza di fondi o altre ragioni, è serà messu in opera cum'è substazione temporale.
5. Mine substations mobile ùn sò micca solu aduprati cum'è l'equipaggiu di supply supply underground in minieri di carbone, ma pò ancu esse allargatu à i sistemi di furnimentu di l'energia in terra, chì ponu esse aduprati in pozzi è sotterranei per migliurà ulteriormente a rata d'utilizazione cumpleta di l'equipaggiu;Reduce i costi operativi.