Chì ghjè una substazione di scatula è chì sò i vantaghji di una substazione di scatula ?

Chì ghjè una substazione di scatula è chì sò i vantaghji di una substazione di scatula ?

22-08-06

Cos'è un trasformatore: Un trasformatore hà generalmente duie funzioni, una hè a funzione buck-boost, è l'altra hè a funzione di currispondenza di impedenza.Parlemu prima di buck-boost.Ci sò parechji tipi di tensioni generalmente utilizati, cum'è 220V per l'illuminazione di vita, 36V per l'illuminazione di sicurezza industriale, è a tensione di a saldatrice deve esse aghjustata, chì sò inseparabili da u trasformatore.Sicondu u principiu di l'induttanza elettromagnetica mutuale trà a bobina principale è a bobina secundaria, u trasformatore pò riduce a tensione à a tensione chì avemu bisognu.
In u prucessu di trasmissioni di voltage-longu-distance, duvemu aumentà a tensione à un livellu assai altu per riduce a perdita di tensione, in generale, risale à parechji milla volti o ancu decine di kilovolts, chì hè u rolu di u trasformatore.
Impedance matching: U più cumuni hè in circuiti elettronichi.Per fà u signale liscia, u trasformatore hè generalmente sceltu per l'impedenza.Per esempiu, in u vechju broadcast, perchè a pressione fissa hè selezziunata per l'esportazione, u parlante hè un parlante d'alta resistenza, cusì solu u transformatore di output pò esse usatu per currisponde.Dunque, a vita di ogni ghjornu ùn pò esse siparata da i trasformatori, è a produzzione industriale ùn pò esse siparata da i trasformatori.
Breve introduzione di a substazione di scatula: a substazione di scatula hè cumposta da un armadiu di distribuzione di l'energia d'alta tensione, un trasformatore di putenza, un armariu di distribuzione di energia di bassa tensione, etc. Hè stallatu in una scatula metallica, è e trè parti di l'equipaggiu anu. un spaziu per prutegge l'altri.Substazioni di tippu boxsò un equipamentu relativamente novu.
Vantaghji di i substazioni in box:
(1) Small footprint, adattatu per a stallazione in zoni generali urbani intensivi di carica, zoni rurali, zoni residenziali, etc., chì conduce à l'estensione d'alta tensione, riduce u raghju di alimentazione di e linee di tensione, è riduce i danni di a linea.
(2) Reduce u costu di l'infrastruttura civile, pò esse pruduciutu in massa, riduce u periodu di custruzzione in situ, menu investimentu è effettu significativu.
(3) Piccula dimensione, pesu ligeru, faciule da stallà è spustà.
(4) Trasformatori sigillati ponu esse utilizati, è novi equipaghji cum'è l'armarii di a reta di l'anellu sf6 anu e caratteristiche di ciculu longu, funzioni senza mantenimentu è cumpletu, è sò adattati per terminali è rete di ring.
(5) Prutezzione di l'ambiente, aspettu novu è bellu, largamente utilizatu in l'electricità temporale, i zoni industriali, i quartieri residenziali, i centri commerciali è altri bisogni di l'electricità di edifiziu, relativamente armoniu cù l'ambiente.

283_看图王1_看图王